top of page
BREND POSLODAVCA
Brend poslodavca je reputacija vaše organizacije kao poslodavca. Jednostavnije rečeno, to je ono što oni koji traže posao i vaši zaposleni zaista misle o vama. To je ono što kažu svojim prijateljima na kafi i svojoj porodici kada dođu sa posla.
Odakle početi sa employer brandingom?
Za početak krenite od proučavanja trenutne kulture vaše kompanije. Saznajte šta vaši zaposleni misle o vama kao poslodavcu tako što ćete proveriti sajtove kao što su Glassdoor, Joberty, Reddit. Pogledajte komentare zaposlenih na društvenim mrežama i sprovedite interno istraživanje zaposlenih i kandidata. Ukoliko niste zadovoljni rezultatima ili želite da budete još bolji priključite nam se i saznajte kako da kreirate, ili unapredite vašu employer branding strategiju.
Priključite nam se na prvom višednevnom Employer Branding seminaru u Srbiji - Employer Branding u praksi, koji će svakome u vašoj organizaciji nadograditi veštine i pomoći da se snađu i zajedno osmisle najbolju strategiju za privlačenje talenata u današnjim ekonomskim, društvenim i tehnološkim izazovima konkurentnog tržišta. Na seminaru ćete naučiti sve što treba da znate o brendu poslodavca, privlačenju i zadržavanju zaposlenih, usglašavanju ciljeva zaposlenih sa korporativnim očekivanjima i komunikaciji vaših vrednosti kao poslodavca.
Kome je seminar namenjen?
Seminar je dizajniran za lidere na svim funkcijama: direktorima, marketingu, HR-u i ostalima koji utiču na privlačenje i zadržavanje talenata. Svima koji žele da unaprede svoje HR veštine i koji žele da bolje komuniciraju svoje korporativne vrednosti uz pomoć brend storitelling-a kako bi zadržali najbolje zaposlene i ostavili poželjan utisak na buduće talente.
bottom of page